rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Tuesday, 29 October 2013

pembaharuan !

assalamualaikum w.b.t

alamak. semalam hari bz gua. hari nie pown sama. nie pown curi2 update tw. perghhh mcm mana nak catch up encik nuffnang sayang aku nie? haha tak apa. in sha ALLAH hari nie hari last aku bz orite?

so aku nak buat pembaharuan jugak weyh. since aku design blog member aku nie, aku rasa mcm nak ubah angin jugak. jadi nak tukar template. so tunggu je ok bebeh? haha haa nanti aku review blog member aku yang aku edit tu tw. ohh design dah siap cuma nak tambah2 gadget apa yang patut. :)

jadi bila aku betul2 free aku akan BW habis2 sampai aku muntah hijau. haha jadi itu cara aku nak tebus kesalahan aku. ok tak? ok bye !

14 comments:

Lieya Von Jay said...

hamboi2 sayang betoi dia kat en nuffnang yerr... ^_^

Fais-SKA said...

he3..tekad btol bunyinya =) ape pn all the best la..

ZalinZalina said...

tak sabar nak tengok :)

Norhasniza Khalid said...

mesti cun ni

pha is said...

janganla bw sampai muntah.. kesihatan kena jaga jugak..

Sally Samsaiman said...

xpe..nurse muntah hijau boleh selamatkan diri sendiri... :P

mirza syazwina said...

amboi kak hana..hehee

asha hana said...

@lieya hehe mestilah sayang akak ! hehe :D

asha hana said...

@fais-SKA haruslah tekad. dah pown menjadi hasilnya. haha terima kasih ea. :)

asha hana said...

@zalin done kak ina ! sekarang dah boleh tengok. hehe ^_^

asha hana said...

@norhasniza tak ada la cun mana mama. simple saja. :)

asha hana said...

@pha is hahah gimik je la pha is. :D

asha hana said...

@sally erkkk. akak ! hahah nurse pown manusia biasa jugak la akak. tak lari dari sakit nie. :)

asha hana said...

@mirza amboi adik mirza. haha :)

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome