rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Sunday, 6 October 2013

pengomen mencecah 100 !

assalamualaikum w.b.t

ini adalah sebagai tanda penghargaan aku pada sis lieya yang sentiasa berjalan2 dan sometimes manabung utk aku dekat blog comot aku nie.

memang aku tgu masa sampai cecah angka 100. hehe korang follow lah dia. dia sangat peramah orangnya. ^_^


#dear haters : tak kisah pown kau tak suka apa yang aku update dekat sini. yang penting aku tak kacau sesiapa dan mencuri hak sesiapa. terima kasih. :)

8 comments:

Lieya Von Jay said...

hehe... siap tunggu sampai angka 100 yer. sebagai bukti akak ni memang pelawat dan pengomen tegar kt sini ^_^ **kiss**hugs**

Kin Naz said...

tahniah hana :)

asha hana said...

lieya : haa laa akak. hahaha nak kiss hugs jugak. :P

asha hana said...

kin naz : tahniah pada kak lieya sebenarnya . :D

mirza syazwina said...

amboi,seronoknya :)

asha hana said...

mirza : haha jadi kena rajin2 la singgah sini. :)

pha is said...

tahniah...

asha hana said...

pha is : tahniah pada akak lieya. :)

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome