rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Saturday, 26 October 2013

POETRY - berhentilah air mata

assalamualaikum w.b.t

pandai nya engkau
bertanya aku apa masalah aku
kau tidak tahu
atau hanya pura-pura
lakonan kau menyakitkan
air jernih mengalir dari kelopak mata
berhentilah
puas aku sekat
tapi degilnya bukan kepalang
air mata itu pengubat
akhirnya lega aku 
pernah aku katakan
kalau tiada lagi rasa jangan pernah toleh ke belakang
walau kau menapak selangkah teruskan
kerana aku takut aku tidak mampu tahan rasa lagi
tergamakkah kau melihat aku begini
merasa seorang diri
kau tidak faham situasi di sini
kau tidak akan faham hati aku berdebar
berdebar bila aku mulakan pena untuk tatapan kau
walau kita bertelingkah
apa maksudnya
aku pasti hanya aku.
cuma aku sahaja yang merasa
kerana pena kau yang terakhir
seperti orang yang tidak berperasaan

11 comments:

ct aman said...

nice entry...sy singgh n follow sini...jmpot singgh kmbali....^___^

http://ctamanaqim.blogspot.com/

Aefa Aerisya said...

alamak.. nape sedih2 ni... senyum.. :)

Fais-SKA said...

kenapa plak?? xpe, menangis je puas2..lgpn menangis ni 1terapi juga =)

asha hana said...

@aefa tak ada pape la dear. terima kasih ea. :)

asha hana said...

@fais yeahh. betul tu. menangis sampai tertido. esok hati akan lebih lega. :)

Lieya Von Jay said...

biarkan air mata mengalir andai itu mampu mengubat kesedihan.. seseorang yang betol2 syg kan kita xkan biarkan kita menangis lama . percayalah .

♥ Lia Abdillah ♥ said...

akk, akk boleh je nk nangis, tapi make sure, lain kali jgn nangis pasal ni lagi. :')

mirza syazwina said...

senyum sokmo taw akak :)

asha hana said...

@lieya betul tu akak. hana setuju. dan bila kita menangis, hati akan lebih tenang :)

asha hana said...

@lia hahahha tu akak tak boleh nak janji dear. terima kasih ea :')

asha hana said...

@mirza senyum utk adik mirza. thnx dear. :)

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome