rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Friday, 18 October 2013

POETRY - hujan.

assalamualaikum w.b.t



ALHAMDULILLAH
hujan rahmat kini membasahi bumi
aku suka hujan
suka dengan baunya
walau sebenarnya aku takut dengan hujan
masakan tidak takut
dia
yang pernah menjadi kawan walau sementara
pergi saat hujan rintik2 dan kilat sambar-menyambar.
bukan utk menyalahkan takdir
tidak
cuma bila hujan itu turun
aku akan mengingati, merindui
adakah aku sahaja seperti ini
atau mereka juga turut merasakan yang sama

8 comments:

aisya said...

suka bau hujan. Tapi hujan bandar baunya kotor. Tak macam hujan kampung, fresh. hehe

adrianna syaz said...

Betui..bau hujan kat kampung fresh..sbb kena dedaun dgn rerumput..mmg nyaman

Lieya Von Jay said...

mendalam sgguh maksud hana ^_^ kak pon suka kan hujan especially wktu pagi ^_^

Tetamu Istimewa said...

Assalamualaikum, singgah dan follow di sini. Jemput ke blog saya pula ya. Terima kasih.

asha hana said...

@aisya kan dear? sangat fresh. dekat bandar lain rasanya. hee suka. haha ^_^

asha hana said...

@adrianna syaz nyaman. sedap tidur. haha

asha hana said...

@Lieya Von Jay mendalam? wahh akak faham la nie ea. haa hana pown suka. boleh terlajak tidur. :P

chicken_floss said...

hujan itu rahmat..alhamdulillah..:)

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome