rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Tuesday, 22 October 2013

POETRY - kata mereka pedulikan

assalamualaikum w.b.t


kata mereka
jangan simpan dalam dada
mereka siapa
mereka manusia juga yang tidak pernah sempurna
kata mereka pedulikan
nak jadi apa jadilah
aku benci pada mereka seolah mereka penentu syurga neraka
seolah menjadi penilai dosa pahala
asalkan beringatlah kita
kegagalan kita bukan untuk selamanya
kejatuhan kita jangan kita mengalah
senyuman saat kita jatuh tersadai
itulah senjata kejatuhan mereka
maka tersenyumlah sayang.
kerana apa
kerana kita bukan manusia senang mengalah.

8 comments:

adrianna syaz said...

Singgh malam asha..betul..jgn mudah mngalah..

Kek dgn rose buttercream tu bleh je pos kat mlaka..dkt dah kita ni.hehe

pha is said...

ah, persetankan diorang..!
(bukan suruh anggap orang lain tu setan yer.. hehe)

Cinta Ninja (CN) said...

Allah sentiasa bersama.

Sally Samsaiman said...

indeed...have to agreed with this!

asha hana said...

@adrianna laa yeke dok melaka jugak? wahh senegeri la nie. boleh claim la kat awak buttercream tu nanti. haha :P

asha hana said...

@pha is hahaha kemain lg dia. faham2. haha :D

asha hana said...

@sally yeahh ! terima kasih. ^_^

asha hana said...

@cinta ninja kan? ALLAH ada. :')

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome