rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Thursday, 31 October 2013

POETRY - mamai !

assalamualaikum w.b.t

mamai
alasan untuk tutup kesalahan sendiri
atau lebih kepada rasa bersalah?
sebab aku dah mula rasa menyampah
hormat?
semuanya hilang
kerana apa
kerana kau tak pernah anggap aku manusia yang punya hati
mamai?
hanya alasan
mana pergi munasabah?
bila kau buat sesuatu sehingga kau lupa kewarasan
saat itu aku harap kau hilang dari mata
jadi tolonglah aku yang ketandusan
aku masih punya hati dan rasa
aku tidak lagi sekejam kau
bantulah aku yang penuh dengan harapan
kerana aku tidak sanggup lagi dengan benci yang tiada sudah

6 comments:

Che Rosliza Che Mat said...

Singgah dan follow sini

Fais-SKA said...

Banyakkn bersabar =)

nanakimie said...

eh puisi untuk kes tadi ke ni?huhu.....moga semuanya baik2 aje ye:)

TelingaBulat said...

nana xmo benci2 or marah2..sabar k ;)

mirza syazwina said...

kak hana kena happy je taw,baru comei..hehee

Sally Samsaiman said...

be strong sayang :)

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome