rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Thursday, 17 October 2013

POETRY - seandainya aku mampu sahabat

assalamualaikum w.b.t



sahabat
andai aku tahu hatimu
andai aku mampu membaca fikiranmu
andai aku tidak terlewat dlm mengenalimu
andai aku mampu menggembirakan hatimu
andai mampu ku putarkan waktu itu
andai saat itu aku tahu kau perlukan aku
seandainya tika itu aku mendengar luahan hatimu
seandainya aku mampu wahai sahabat..

ketika jasadmu dimamah bumi
tangisku tak berlagu
aku cuba menjadi manusia kuat
aku cuba untuk terus bertahan
aku terus tenggelam dengan hidupku tanpa arah
kau tinggalkanku tanpa pesan
aku tidak menyalahkanmu sahabat
seandainya waktu itu aku turut berkongsi kesakitanmu
andai aku mampu menjerit
ingin aku luahkan rasa terkilan
mengertikah kau kini..

6 comments:

sharifah shima said...

comel kucing tu.. hehe

TelingaBulat said...

kadang2 hana even kwn ke sahabat ke mmg sukar utk dowg faham btol2 ati n perasaan kite..hanya ibu n ayah hana je yg faham..

asha hana said...

sharifah shima : haha comel kan? :D

asha hana said...

telinga bulat : yup. hanya mereka. :')

chicken_floss said...

terkadang luahan yg ikhlas itu perit tapi ia kan lebih bermakna dari harapan yang palsu..

asha hana said...

@chicken_floss meluahkan itu sebenarnya penawar pada harapan akak. ea. sangat2 setuju dengan akak. :')

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome