rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Saturday, 19 October 2013

POETRY - tin kosong !

assalamualaikum w.b.t


haa tahu maknanya apa
ibarat tin kosong
macam siapa
macam engkau
ya, engkau
cakap banyak tapi pointless
lebih baik diam dari banyaknya bicara kosong
kata2 kau
dah macam embun yang menitik jatuh ke bumi
bila mentari tu muncul
tak ada guna duduk atas dedaun
yang akhirnya bila matahari terpacak
embunan tu akan hilang
lagaknya seperti pengecut
hanya tunduk pada apa yang akan muncul
tanpa dapat berbuat apa2

kesampahan apa yang kau cuba buktikan
aku dah tak nampak apa2
gelap gelita
jalan yang harus aku percaya kelam
kerana engkau yang aku sangka berani
akhirnya tertunduk mengalah dengan ego

8 comments:

Lieya Von Jay said...

betol3. ckp 0 ja xdak guna buat org tmbh menyampah ada lah ^_^

pha is said...

amboi.. siap ada bendera party lagi.. hehehe

mirza syazwina said...

betu3,baik diam je tak de sakit hati..

asha hana said...

@Lieya sangat akak. haihh tak suka org mcm nie. kategori yang suka cakap besar. -_-

asha hana said...

@pha is haha curi dekat en. google je ok. :D

asha hana said...

@mirza kan dear? haihh cakap je sakitkan hati buat apa. :3

chicken_floss said...

:) tin kosong pun masih punya rasa..sebab tu gedegang je bunyi nye..;p

asha hana said...

@chicken_floss haha. betul jugak tu erk. kalau mcm tu nak umpama kan mcm mana tu? :D

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome