rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Friday, 11 October 2013

potong kuku ikut sunnah nabi.

assalamualaikum w.b.t



here. mesti ramai dah tahu kan. lantaklah. janji aku share. haha aku pernah kena tegur dengan someone dulu masa belajar dekat kuim. pasal aku potong kuku main hentam je ikut suka aku. sampai sekarang dah terbiasa. entah bila entah dapat ubah tebiat tu. alahai. so sharing is caring. aku harap aku boleh ubah ler tebiat aku lepas nie. sama2 la kita perbaiki apa yang kurang. orite? :D

16 comments:

Hafiz Hafizol said...

Thanks Hana untuk perkongsian nie.. Kekadang pakat main kerat je kuku kaki.. hehehe

nanakimie said...

sama2 kita amalkan:)

TelingaBulat said...

terus teringat baru nk potong kuku..thanks for sharing ;)

Lieya Von Jay said...

kak pon hentam gak :)

Sally Samsaiman said...

hehe...akak pun dah start ikut ni masa jmpe kat FB dulu :)

asha hana said...

hafiz hafizol : hehe sama lah mcm hana. dah cuba dah nak ubah. adehh -_-

asha hana said...

nanakimie : hehe yup. selamat beramal. :P

asha hana said...

TB : wlcome. hehe hana pown sma haa. nak ptong kuku teringat nak share bnde nie. :)

asha hana said...

lieya : haa kan? adehh. jom kita try ikut sunnah. :)

asha hana said...

sally : wahh bagus lah kak. hana pown tengah dalam usaha. :)

Norhasniza Khalid said...

hari ni mama dah potong semua kuku orang dalam rumah ni, kiki

asha hana said...

hasniza : hr jumaat digalak kan ptong kuku mama. bagus. :)

pha is said...

salam jumaat..

asha hana said...

pha is : salam jumaat. :)

mirza syazwina said...

samala,memang selalu pakai potong ikut dan je,huhuu

asha hana said...

mirza : haha jadi jom kita usaha sama2 ikut sunnah. :)

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome