rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Wednesday, 30 October 2013

rank blog aku di malaysia !

assalamualaikum w.b.t


erkkk. aku saja je nak test kan. sebab tengok dekat entry MAMA hari tu. ohh. aku salah nampak angka maybe? atau ALEXA ada masalah line kot time nie. -_-

#betul ke? haha. korang try la. ok bye !

7 comments:

Cikgu Norazimah said...

CN lak kat m'sia rank 2k..hehe

nanakimie said...

hihi,best jugak kan kalau tau benda gini:)

Tetamu Istimewa said...

Line problem tu...

Sally Samsaiman said...

hahaha...kak sally 7K++

pha is said...

pha is boleh la.. around 5k kat malaysia..

MyCherita said...

Salam...1st time singgah lawat blog anda...cantik, kemas,..saya suka

tahniah diatas rank anda tu..

jika ada masa.. jom singgah blog saya.. terima kasih..

http://thescreammer.blogspot.com/2013/11/ganjaran-apabila-melayari-internet.html

mirza syazwina said...

wah2.hebat le tuu ^_^

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome