rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Friday, 25 October 2013

rindu nak beruniform ! T_T

assalamualaikum w.b.t

yang nie baju lama. dari sem 1 sampailah tengah2 sem 3.
jadi gambar nie masa aku sem 3. 
aku silent killer ! sebab tu pakai mask. haha
tak ada lah. time nie aku nak buat dressing (cuci luka). :)

yang nie pulak dari start pertengahan sem 3 sampailah sem 6.
gambar nie masa aku sem 4. argghh aku memang suka bergambau
tak kira la dekat mana. praktikal ke kelas ke berjimba ke. ^_^

#rindu weyh. rindu sangat. kalaulah masa boleh diputar kan kembali. aku akan pastikan banyak benda yang aku akan buat untuk dijadikan memori indah masa akan datang nanti. serious. aku rindu segala-galanya. tapi sekarang. semua dah lain. ketara sangat. :')

16 comments:

ZalinZalina said...

Hana..comel cinoni aje awak ni :)

Lieya Von Jay said...

bergambar tu kan wajib. at least ada kenangan di situ :)

Azhafizah Md Nor said...

teringin nak pakai uniform nurse..cam sweet je kan..bergambar tu adalah habit..hehe

pha is said...

pha is pun dah lama x pakai lab coat.. hehe

asha hana said...

@zalin haha. mana datang comelnya kak ina oii. :P

asha hana said...

@ haha agree ! hana percaya akak pown kaki bergambau kan? :D

asha hana said...

@azhafizah haha nak kata sweet tu tak ada la. tapi akak boleh try. pinjam la baju sesiapa. hehe yeayy. kita sama ! ^_^

asha hana said...

@pha is haha kan? wahhh mesti smart pakai lab coat. putih bersih. haha

mirza syazwina said...

sematla akak pakai iniform lagi2 yang purple tu,kiut ^_^

asha hana said...

@mirza hahahha smart la sangat kan. mana datang. haha kemain kiut lg. mirza lagi kiut. :)

Aefa Aerisya said...

comel~.. dulu aefa pakai mask tu rase cam ninja pulak. haha..

asha hana said...

@aefa haha mana ada comel ler. ninja turtle ! haha pakai mask nie rimas sangat tang hidung tu. huhu

Aefa Aerisya said...

oklah. xjadik puji comel :P :P

asha hana said...

@aefa ohh main2 ea. hahah :P

Aefa Aerisya said...

haha.. kan mula2 tu puji.. hana xnk terima pujian tu.. aefa tarik balik la :P

asha hana said...

@aefa hahaha ok2.hana terima.:P

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome