rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Tuesday, 15 October 2013

salam aidil adha.

assalamualaikum w.b.t


salam aidil adha kepada keluarga tercinta, kawan2, korang2 rakan blogger dan semua umat ISLAM. selamat pulang ke kampung halaman. jangan pecut2. ingat orang yang tersayang. :)

rindu pada atuk. atuk. salam aidil adha. :')

aku nak umumkan berita gembira nie. aku tak kerja hari nie !! haha. cuti satu hari pown jadilah memandangkan susah nak dapat cuti kan. senang je kalau nak dapat cuti tp kena potong la gaji. so madam dengan baik hati bagi aku cuti hari nie dengan jalannya gaji. wakakaka :D



makbul demam. dari semalam tak makan. asyik tidur je. lepas tu muntah2. alahai.
harap pagi nie elok lah. T_T

8 comments:

adrianna syaz said...

Salam aidiladha asha..slmt bercuti :)

asha hana said...

adrianna syaz : selamat jugak. :)

Cikgu Norazimah said...

salam aidiladha dari CN sekeluarga ;)

asha hana said...

cikgu norazimah : salam jugak buat CN sekeluarga. :)

mirza syazwina said...

selamat hari raya aidiladha :)

asha hana said...

mirza : salam aidil adha yank :)

Lieya Von Jay said...

slm aidiladha hana. lmbt nak ucap. bz sgt klo rya hehhee ^_^

P,s : tecian kat makbul yerr

asha hana said...

lieya : salam jugak akak. wahh hana raya haji mcm tak je. haha

#kesian sangat kak. tp dah elok dah cket. :)

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome