rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Wednesday, 2 October 2013

susah cari kerja rupanya !

assalamualaikum w.b.t


betullah kan. bukan senang nak senang. dan bukan susah nak jadi susah. erkk. hari nie hari bz aku. dok sibuk isi borang kerja dekat uitm lah isi borang dekat perkeso lah. pergi mintak cop sebagai pengesahan lg. berkejar2 aku sana sini. hana !! jangan mengeluh. :)

tp susah betul nak cari kerja kan. hope usaha aku yang sehabis mungkin nie dapat jugak lah benefit di kemudian hari nanti. memang susah nak isi borang weyh yang dekat perkeso tu. sumpah pening. wish me luck ea korang2. salam maghrib ;)

8 comments:

Hafiz Hafizol said...

All The Best Cik Hana.. Saya pun tgh cari keje gak nie. hehe..

Kin Naz said...

good luck hana, akak pun mohon uitm gak. harap adala rezeki kita berdua

Sally Samsaiman said...

psl tu la blja jugak best..hihi..best of luck tau!!

asha hana said...

hafiz : terima kasih ea en. hafiz. hehe all the best jugak ok ! :)

asha hana said...

kin naz : terima kasih akak. in sya ALLAH. semoga ALLAH murahkan rezeki kita. :)

asha hana said...

sally : haha belajar best ke? heee terima kasih akak. :)

nanakimie said...

semoga ada rezeki hana,amin:)

asha hana said...

nana : amin. in sya ALLAH akak. semoga akak pown dimurahkan rezeki :')

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome