rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Friday, 4 October 2013

tropicana twister !

assalamualaikum w.b.t


cehh macam promote iklan pulakk. haa yang nie fev aku bhai. sebab aku suka kan. kalau kau minum kau boleh rasa juss yang segar yang memasuki ke anak tekak kau. dapat bayangkan tak? muahahha.

paling aku suka yang orange la. so cuba try test. sekali sedut pasti meletup. -_-

10 comments:

Shark Kay said...

eh eh..
samo ler kita..
oren tu mmg tiada tandingan,

Lieya Von Jay said...

dulu akak suka twister tapi lepas try minute maid terus tak igt kat twister dah, tapi skrg ni akak minum goodday plak.. sedapp jugaa.,.

mama maman aka yana said...

mama pun suka.. hehe

asha hana said...

shark kay : haa kan? sekali minum mesti nak lagi. perghh. :D

asha hana said...

lieya : minute maid dengan goodday tak pernah try pulak. kena cuba nie. haha sebab akak cakap sedap. ^_^

asha hana said...

mama maman : sama ? haha wahh ramai jugak yang suka. :D

Azhafizah Md Nor said...

fiza lebih suka minum air "heaven and earth flava markisa" sedap! less sugar of course!

pha is said...

suka jugak.. tapi x puas sebab airnya sikit, x sampai 500ml, dan harga plak mahal sikit.. hehehe

asha hana said...

azhafizah : sedap? terima kasih promote dekat hana,. nt hana nak try. :D

asha hana said...

pha is : pendapat yang sama. haha memang pown. botol kecik je harga mak oii. haha

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome