rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Sunday, 6 October 2013

vampire2 hensem !

assalamualaikum w.b.t

aku dah fall in love dengan vampire. haha gara2 tengok cerita vampire berkisahkan cinta. :D

stefan salvatore dari vampire diaries. cerita dia sangat menarik. aku sanggup donlod dan jadikan koleksi walaupown dia banyak season. dia nie hensem, romantik, dan bersifat protector dalam cerita nie. :)

edward cullen dari twilight. semua cerita twilight aku ada dan jadikan koleksi. haisyy gigi taring dia mata dia kening dia membuatkan aku jatuh cinta. jugak seorang yang protector dan romantiko. tolong jangan bawak aku pergi hospital sakit jiwa sebab aku belum gila lagi. haha

#aku tak tahu la korang nak ckp aku nie gila ke sengal ke atau apa. tp sebenarnya aku suka gigi vampire. cantik, smart dan stylo gituuu. haha pernah tengok cerita underworld? dalam cerita tu gigi vampire jelas terpampang. so mana satu pilihan korang yang bergelar gadis utk jejaka2 hangat dekat atas? cehh. haha :D

12 comments:

Cikgu Norazimah said...

mmg hensem mamat ni ! vampire hensem ! student CN kalau kuar sikit citer pasal mamat ni, kemain excited, kalau tak mengantuk jer masa belaja math..hehe

asha hana said...

cikgu : haha bagus la student CN tu. sama mcm hana. benda2 macam nie akan menghilangkan rasa mengantuk. hahah time stdy mata dah macam laluk dah. :P

mazni said...

ohh edward cullen. hensem gila! *_*

asha hana said...

maznie : ok set. ada geng. haha hensem kan? melting. @_@

mirza syazwina said...

hensem3!!

asha hana said...

mirza : hensem? sudah semestinya. haha :D

Lieya Von Jay said...

kak pon suka laki2 jenis muka xbrapa cukup darah ni.. memang hensem.. ^_^ mantap!

asha hana said...

lieya : amboi kemain mantap lagi. hahahha kan akak. cair gila. :D

Bitt (double IS) said...

saya suka eric dari true blood :)

asha hana said...

bitt : hana dah tngok dahh.. ada bersifat kejantanan sikit. hehe

pha is said...

oh please.... stefan..???? damon salvator lagi hensem kot.. lagi2 kat kening dia.. fuh.. hensem habis.. heheheh

asha hana said...

pha is : tak suka la sebab dia suka bt muka annoying. haha dia ada rupa mamak2 sikit. :D

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome