rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Monday, 7 October 2013

wajah serupa arai :)

assalamualaikum w.b.t

aku dah banyak kali jumpa wajah serupa arwah. bukan aku je. kawan aku pown sama jugak. mungkin ALLAH nak ubati rindu kami pada kawan kami kan? :')

aku tengok video masa pergi farewell dulu. khas utk arwah. bergenang air mata rindu. ya, dia lah kawan aku. yang pernah nak dengar cerita cinta tentang aku dan si bontong tika kami dilanda badai. dialah kawan aku yang tidak memilih dalam berkawan. bila aku ditendang bulat2 kerana iptim dialah yang pertama suruh aku bersuara demi hak aku biar aku diadili. dialah kawan aku yang sanggup membantu bila aku dan kawan2 aku memerlukan. teringat waktu praktikal. kami saling membantu.

dah berapa tahun ea kau pergi bro? maafkan lah aku. sebab aku jarang sangat nak jenguk kau beb. sekarang beb, keadaan dah lain. sebenarnya kali terakhir aku jumpa kau, aku nak cakap pasal tu la. tapi dia ada. tunggulah bila aku dah ada transport sendiri aku pergi jenguk kau lagi ea. beb, terima kasih sudi jadi kawan aku walaupun sekejap. aku berharap satu hari nanti aku akan jumpa wajah seperti kau tingkah seperti kau sebab aku tahu dalam dunia nie ada 7 makhluk serupa. :)

#kalau hanya aku sahaja yang memikirkan kelainan, keadaan tak kan berubah jadi seperti dulu. kerana yang berharap hanya aku.

12 comments:

Shark Kay said...

btuil tu..
dalam dunia ni 7 muka serupa,
stakat ni member shark dh jumpa sorg cm shark,
mmg susah nk percaya,
tapi itu realiti.

Niena Reen said...

hmm muka memang boleh serupa tapi perangai mungkin tak sama. :) sy teringin jugak nak tngok org muka mcm sy. hehe.

asha hana said...

shark kay : hahah means shark kay tak jumpa depan2 la nie? hana pernah jumpa yang sebijik mcm hana. haha tp dia budak sekola. :D

asha hana said...

niena reen : mungkin sis. in sya ALLAH suatu hari nt sis jumpa la tu. :)

ZalinZalina said...

Kak Ina lak pernah jumpa muka sama dgn Kak Ina.. Yg heran tu cara gelak pun sama..

asha hana said...

zalin : wahhh untunglah kak ina. seronok tw. hee

adzairdawati makdara said...

mak dara blm pernah jumpa yg sama wajh dgn mak dara lg

asha hana said...

mak dara : tapi msti teringin kan? :)

Lieya Von Jay said...

memang sedih bila kawan baik kita sendiri kembali ke rahmatullah.. kak xpernah alami lagi tapi kak tahu perasaan tu. memang sedih dan tak dapat nak byg kan kalo sahabat yg slama ni sentiasa ada utk kita telah tiada.. alfatihah utk arwah

asha hana said...

lieya : terima kasih ea akak. akak je rasanya yang fokus dengan tajuk entry berbanding dengan wajah 7 pelanduk serupa. alfatihah. :')

Sally Samsaiman said...

semoga arwah berada dikalangan orang-orang yg beriman...yg kita sayang selalu cepat tinggalkan kita kan :')

asha hana said...

sally : semoga akak. in sya ALLAH. hmm betul tu kak. mungkin sebab ALLAH lebih sayang dia dari kita sayang dia. ada hikmah. terima kasih akak.. :')

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome