rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Monday, 14 October 2013

witch yoo hee.

assalamualaikum w.b.t


siapa yang pernah tengok cerita nie? try la best. siapa yang layan korea la kan. so moral of the story yang aku boleh conclude kan dalam cerita nie. senangnya hati manusia berubah. alahai. sakitnya hati jadi girlfriend pada lelaki yang hati nya dah berpaling pada yang lain. 

dan ! tak suka lelaki yang suka naik tangan pada perempuan. dayus ! try la naik tangan dekat aku. aku bg tapak kaki terus ! haa lagi satu weyh. kalau couple dengan someone hanya nak dapatkan position atau status yang baik ke atau utk capai matlamat ke kan, toksah la cintan cintun dengan dia. apa? ingat cinta tu boleh dijual beli ke?? -_-


haa tu diaaaa. deniss joseph o'neil. hensem dak?? aku terpegun dengan dia lah. dalam cerita nie dia buat kan aku melting. haha sebab rupa dia macam mix2 sikit. tapi dia bukan hero  even aku harap dia akhirnya bersama perempuan dekat atas tu. tapi nak buat mcm mana dah dia slow sangat. yang lelaki lagi sorang tu bukan aku tak nak dia dengan heroin tp dia dah ada gf la ! haisyy. kesian awek dia. cehh. emosi gila aku. haha :D

8 comments:

Fizalinolie said...

Tak tengok lagi cerita ni. Macam best. InsyaALLAH, nanti nak try download :)

Sally Samsaiman said...

der...awat emo terlebih..? hahaha :P

Lieya Von Jay said...

kak xtgk agi tau ceta ni^_^ nanti bila2 nak tgk gak la sbb ada abg syg kita tu ha ( jae hee)

asha hana said...

fizalinolie : hehe try la akak. memang best gila. :)

asha hana said...

sally : hana. hana kalau tengok cerita korea macam nie la gamaknya. emosi lebih. :P

asha hana said...

lieya : haha alamak. ada abg sayang dia la. tak apa. nt try la. wahh dalam cerita nie tak hensem pown. p search gambau dia perghh hensem seyh. haha :D

Azhafizah Md Nor said...

tak tengok pulak cerita ni :(

asha hana said...

azhafizah : hehe pergi la tengok. best sangat tw. :)

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome