rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Friday, 8 November 2013

malam ini salah aku. ya salah aku. T_T

assalamualaikum w.b.t


memang rasa malam nie air mata akan bergenang lagi. aku bukan budak pandai. sebab tu aku nak belajar. tapi aku tak suka ditanya banyak kali. jadi tolonglah faham aku. susah sangat ke?

ya memang aku degil kepala batu. bila aku tak faham aku akan tanyalah. tapi tak perlulah nak sindir aku cakap aku budak pandai bagai. aku rasa nak menangis tahu tak. T_T

cubalah faham aku sesaat je. aku rimas. aku rimas. jadi bila aku bersuara yang aku rimas tolonglah faham aku. tanya aku banyak kali seolah-olah tak yakin yang aku sedang cuba belajar. aku cuba buat yang terbaik. aku cuba belajar walaupown aku tak tahu. nak usaha macam mana kalau orang lain pandang aku sebelah mata. luluh semangat aku. :(

#ya ALLAH, salah aku. salah aku semuanya salah aku. maaf untuk kata2 yang mengguris. bagi aku pinjam semangat korang kejap boleh tak? :')

14 comments:

adrianna syaz said...

Hana..sabar2 eh..jgn stress2..jgn tertekn dgn kata2 org.truskn dgn usaha hana je ok..chaiyok2 :)

Cik Mun said...

sabar ye..teruskan je usaha..mulut orang..kita xbole nak buat pape..

Aefa Aerisya said...

kenapa ni dear? ce ckp sape yg wat hana camni.. bg nama, no tepon gn alamat umah skali.

Sally Samsaiman said...

be strong! let people talk as long as we know our self :)

Super Girl said...

sabar yee sygg . ragam manusia memang terkadang meletihkan :)

Pha Is said...

nah.. ambil la kalau nk pinjam kejap.. nnti bagi balik tau semangat tu.. heheh

asha hana said...

@adrianna terima kasih dear. in sha ALLAH. hik2. sekarang dah ok dah. thnx again. aja2 fighting. heheh :)

asha hana said...

@cik mun terima kasih cik mun. yup mulut orang kadang buat kita rasa give up. T_T

asha hana said...

@aefa tak ada pape la dear. terima kasih sebab sudi jadi bonzer hana kejap. haha tak mau bg la info2. nanti aefa pergi tmbuk dia pulak. haha :P

asha hana said...

@sally hmm thnx kak sally sayang. hana kuat sekrang bila dengar akak cakap macam tu. :)

asha hana said...

@Super Girl terima kasih ea dear. yup. letih sampai kita sendiri rasa nak mengalah. :(

asha hana said...

@pha is laa beruk siku la namanya tu. haha

Aefa Aerisya said...

hahaa.. ade ke tumbuk.. aefa kan ayu. mane de tumbuk2 hahaha.. aefa nk hntr buku agama kat die. bg insaf sket. :D

asha hana said...

@aefa haha amboi. bagus2 aefa. hana pown nak jugak la mcm nie. :D

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome