rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Friday, 29 November 2013

anak-anak pe'ah yang comel !

assalamualaikum w.b.t

dekat ENTRY nie aku kata nak upload gambar pe'ah and anak2 dia kan. here for you. comel tak macam tuannya? haha :D

 cuba teka? berapa ekor jantan berapa ekor betina? cuba teka yang mana satu jantan yang mana satu betina? haha. disebabkan gila denga running man semua nak letak nama ikut nama dalam running man. -_-

#nanti aku blogwalking ok ! sibuk sikit. hik2. si AEFA comel nie merajuk. haha :P :P

7 comments:

Azhafizah Md Nor said...

comelnye!cantik belang2 die.2ekor jantan,2 ekor betina ke?jantan yang belang2 hitam tu..

Teena Tna said...

Name dia pe'ah? Comel jer. Hehehe

Sally Samsaiman said...

malas nk teka..sbb comel sgt!

Pha Is said...

macam nujum pak belalang la plak.. "yg mana jantannya, yg mana betinanya"...

eh, header dah tukar la...

Aefa Aerisya said...

ish. sape merajuk tu? bajet comel. hahaha..

3 jantan sekor betina. putih tu betina kot..

kasik nama mong,kwangsoo, kjk, gary.. hahaha

ZalinZalina said...

Geramnye tengok anak2 kucing tu... kalau ibu kucing kat belakang rumah kak ina ni pantang la kalau kita tengok anak dia, mesti terus pindah ke tempat lain...rasa nak sorok anak2 kucing tu..

adrianna syaz said...

Peah tu nama kawan baik sya masa sekolah dulu..hehe

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome