rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Friday, 22 November 2013

berjimba itu kami !

assalamualaikum w.b.t


last but not least. mereke sahabat? entahlah.
cuma ada satu benda yang buat kami serasi.
kata2 walau kasar tapi ianya kami anggap sebagai gurauan
perangai yang gila2
gembira tanpa air mata. semoga ianya sampai bila2. :')

 nie ika naim. comelkan kawan aku?
hik2. perangai gila2. sebab tu boleh masuk
kami sekepala. :)


 yang nie fiza zeri.
dia suka panggil aku orang iban. haha
nak tahu kenapa? tak boleh biarlah rahsia. cehh


yang nie siapa lagi kalau bukan aku si tuan tanah kedaung
aku dah gemuk. kata mereka yang mengenalilah.
hik2. yeay. akhirnya gemuk. kah kah.
nanti kau tengok kalau badan aku naik lagi siap lah nak diet bagai. -_-

12 comments:

mirza syazwina said...

comel-comel belake ni..syiookknya bejalan ^_^

Azhafizah Md Nor said...

seronoknye berjimba jimba dengan kengkawan..so happy kan :)

Aefa Aerisya said...

klebang ye??? yelah nmpk gemuk kat sini :P

Sally Samsaiman said...

gemuk..? tak la...berisi sikit kot :)

adrianna syaz said...

Kt pntai klebang eh..best ada kawan2 leh bergembira bersama2... :)

ZalinZalina said...

Hana..kalau berisi tu maknanya hati tengah berbunga2..he he..lawak je :)

asha hana said...

@mirza tang mana yang comel tu? hehe memang sangat syok. :)

asha hana said...

@azhafizah memang pown fiza. nak2 yang tahu nak buat lawak je. haha

asha hana said...

@aefa ya klebang yank. huwaaa bukan nampak je dekat sini tp memang gemuk pown T_T

asha hana said...

@sally hehe sejuk cket dengar akak cakap mcm tu. :D :D

asha hana said...

@adrianna yup dekat klebang. hik2. sronok dear. kadang bila ada masalah dapat lupakan kejap. :)

Aefa Aerisya said...

hahaha.. diet2~ aefa rindu gn klebanh~ nak naik atas batu kat hujung tuuu

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome