rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Sunday, 10 November 2013

lately is busy. see you soon !

assalamualaikum w.b.t

ok hari nie pengalaman pertama attend kuliah lesen. cehh pengalaman la sangat. hari nie tak sempat nak update bebanyak. pg tadi je ada post. huwaaa habis la encik nuffnang aku. sobs sobs. haha

tadi masa dalam kelas memang mengantuk gila bhai. dapat pulak pengajar cina aku rasa nak dekat 100 kali aku menguap. masa waktu rehat aku amik kesempatan tidur dalam kelas. haha seronok dah la hujan. sejuk je rasa. sampai aku tak makan dari pagi pukul 8 tu sampailah petang pukul 4.30. padan muka aku dapat pening kepala yang menusuk kalbu dan jantung !!

so lepas rehat tu ada kuliah lagi. guess what? terus mata aku membesar dengan cepatnya sebab dapat pengajar yang sporting habis, sempoi, kelakar dan paling penting tak boring pown. sebijik macam zizan. hik3 pengajar lelaki muda lagi. tp aku rasa dia dah kawen. haha eh nie bukan egen cuci mata ok. tapi rasanya ya lah kot. haha :P


#maybe start dr hari nie aku akan jarang BW sebab busy gila dengan nak amik lesen dengan nak study bagai utk INTERVIEW lagi. haihh dengan lappy aku sedang dalam proses diberi rawatan oleh doktor komputer. serius. nie aku update pown dari PC. sebab adik kecik aku tak ada. kalau tak berebut ha. sorry again. kalau rindu panggil nama aku dan pejam mata. in sha ALLAH aku akan ada dekat sana. haha cehh perasan. tak ada siapa pown nak rindu. ok bye !

16 comments:

aisya said...

amboi sempat jugak cuci mata ye? haha!

ZalinZalina said...

Good Luck Hana :)

Lieya Von Jay said...

akak lah rindu hana tu hehe.. masa akak dulu pon memang penceramah tu bt lawak dari awal smpai habes. so memang tak boring lah..

Pha Is said...

good luck ambik lesen dan interview..

mirza syazwina said...

ok,nanti kite pejam mata >_<

Aefa Aerisya said...

gud luck hana~ nanti dpt lesen n keje jgn lupa belanje makn :D

Azhafizah Md Nor said...

selamat menempuhi masa masa mengambil lesen..kene focus lebih :)

nanakimie said...

ooo...lappy hana tengah baiki ke,tetiba ilang ye semua dokumen...huuu..

asha hana said...

@aisya hehe cuci mata tu wajib tw. :P

asha hana said...

@zalin terimas kak ina :)

asha hana said...

@lieya oh patut la hana rindu akak sebab akak pown rindu hana jugak. hehe yeke? seronok la kan mcm tu? tak mengantuk :)

asha hana said...

@pha is hik2. thnx bro pha is. :D

asha hana said...

@mirza patut la terasa mcm mirza tengah rindu akak. haha :D

asha hana said...

@aefa in sha ALLAH kalau kita berkesempatan utk jumpa ea sayang. :P

asha hana said...

@azhafizah haa tu la sis. adehh tp hana nie kuat khayal. mcm mana tu. haha

asha hana said...

@nanakimie yup nana. tak dapat nak selamatkan dah semua tu. huhu

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome