rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Saturday, 30 November 2013

CPUV ke-10 !

assalamualaikum w.b.t
(auto post)


lalalala. terima kasih terima kasih terima kasih . unexpected encik nuffnang sayang aku lebih nie. haha :D

#saat nie aku sedang ke kerja dan kemudian nak ke kenduri kawen jiran dan kawan sekelas aku. budak2 nie ajak main bowling pulak after wedding. nak tengok je ke main sekali? dengan baju kurung lagi. malas nak bawak baju spare lah. ok bye !

8 comments:

TelingaBulat said...

wow tahniah hana ;) murah rezeki

Lieya Von Jay said...

hai hana cyg, akak pon dpat gakk.. cuma bulan ni kurg masyuk ^_^

adrianna syaz said...

Tahniah hana..nk ikut main boling.hehe

Aefa Aerisya said...

nak men jugakkk..

Pha Is said...

tahniah...

Azhafizah Md Nor said...

Congrats! Pasni boleh cash out and shopping!

aisya said...

Tahniah. ;-)

mirza syazwina said...

sama la kite,hehee..best kan dapat cpuv lagi..tapi bulan ni menurun la miza punye,,ish3

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome