rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Sunday, 17 November 2013

CPUV ke-5 & ke-6 !

assalamualaikum w.b.t

dah berapa lama aku tinggalkan blog kesayangan aku nie kan. tapi tak sangka nuffnang aku tetap berjalan. hik2. terima kasih pada penabung dan jugak pada encik nuffnang saya nie. hik3 ^_^


tak sangka masih ada lg yang singgah sini even tak ada sebarang entry pown. huwaaa terharuuu. haha :')

#haha. aku pasti akan kembali dengan cerita yang macam2 lepas nie ok? dan kalau aku tak BW tu bukan sebab aku semakin lupa daratan ok. haha interview nya esok weyh. perghh makkkk. getaran sangat2 terasa. !!! T_T

8 comments:

Cik Mun said...

tahniahh..goodluck utk interview :)

Anne Nurain said...

congrats! do the best for ur interview.. :D

Sally Samsaiman said...

congrats and best of luck!

Azhafizah Md Nor said...

Congrats!moga makin bertambah :)

Pha Is said...

tahniah.. amacam dengan interbeu..? ok? hehe

asha hana said...

terima kasih korang2 semua hik2. ^_^

@pha is haha so far boleh lah dr tak ada kan. tp ada jawapan yang kurang berpuas hati. -_-

mirza syazwina said...

cpuv lagi..taniah akak! :)

Aefa Aerisya said...

wah.. dapat lagi.. tahniah dear :)

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome