rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Friday, 29 November 2013

CPUV ke-8 & ke-9 !

assalamualaikum w.b.t

holaaa. here again. tapi kenapa ada dua erk Xaxis ROS #0148? haha

terima kasih encik nuffnang dan pihak advertiser. pada korang2 yang tersangatlah rajin jenjalan dekat sini kan. sayang ketat2lah. haha :D

#tak ada post sebab malam tadi gua dah pengsan awal. tapi aku sempat jugaklah blogwalking gituuuu. ok bye !

7 comments:

Fizalinolie said...

Kekadang akak pun dapat CPUVs gini jugak Hana :)

mirza syazwina said...

janji ada kan,heee

nanakimie said...

nana dapat jugak ni,CPUV misteri gitu,hihi

cikji said...

bestnyaaaa

Azhafizah Md Nor said...

bestnya dapat CPUV..congrats!

Pha Is said...

tahniah...

Aefa Aerisya said...

hihii aefa pon ade.. tadi sesaje anta tiket kat nuff tanya pasal benda tu.. bammmmm dapat satu lagik cpuv :D kekekeke

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome