rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Monday, 4 November 2013

"haikal nak ambil balik tangan haikal." T_T

assalamualaikum w.b.t


masa sekolah dulu popular dengan cerpen sedih "bagi balik tangan tina." video nie adaptasi dari cerpen tu lah. semoga jadi pengajaran pada kita semua. :')

#menitis seyh tengok. lebih baik hilang harta demi kasih sayang keluarga. jangan hilang keluarga demi harta yang hanya sementara. T_T

11 comments:

TelingaBulat said...

harta xbawak mati,tapi kasih syg kedua ibu bapa kite smpi ke syurga kite bawak..insya allah..

Azhafizah Md Nor said...

kalau kehilangan harta boleh di ganti tapi kalau kehilangan orang yang disayang..tiada pengganti.

Aefa Aerisya said...

internet masih slow~ uhukkk

mirza syazwina said...

pernah taw cerita ni,sedih sangat..

♥ Lia Abdillah ♥ said...

Allah, kesiannya :(

asha hana said...

@TelingaBulat betul tu Tb. in sha ALLAH ea. :')

asha hana said...

@azhafizah tak ada pernah ada pengganti kak fiza. semoga kita dijauhkan dr sifat seperti ini :')

asha hana said...

@aefa hehe tak apa. nati try la tengok bila tenet dah ok. :)

asha hana said...

@lia sedih kan? :(

asha hana said...

@mirza sedih kan dear? :')

Aefa Aerisya said...

lame lagi tu nk tunggu internet ok.. huwaaa stress online cmni -.-''

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome