rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Friday, 15 November 2013

hand washing steps !

assalamualaikum w.b.t

ok. proses pembelajaran bermula. 2 hari je masa yang aku ada untuk remind balik apa yang aku pernah stdy dekat kolej dulu. oh INTERVIEW. aku sangat gentar dengan kau.



so aku stick gambar hand washing nie utk aku dan utk korang jugak ok. jaga kesihatan kita. kerana salah step dalam hand washing pown boleh terkena jangkitan kuman. beware. setiap step tu 10 kali tau. !

#nanti aku blog walking eh. aku nak focus untuk interview je nie. wish me luck !

14 comments:

Azhafizah Md Nor said...

banyak pulak stepnye..hehe..confused suda...btw,goodluck untuk interview awak :)

ZalinZalina said...

Kan Fiza kan...byk step nak kena ingat..he he..good luck Hana..yakin boleh :)

Lieya Von Jay said...

all the best yer hana ^_^ u can do it ..

aisya said...

nak basuh tangah setiap tempat mesti berbuih.. buih sikit gosok lg bagi sampai byk2. tak tau la betul atau tak cara begitu. hehe

good luck ye! :)

adrianna syaz said...

Gud luck hana :)

Aefa Aerisya said...

8 steps X 10 kali = 80 kali -.-'' hihi.. gud luck syg.. u can do it!

Pha Is said...

haha.. budak farmasi pun kena buat.. terutamanya masa nk masuk dalam clean room.. nk prepare TPN preparation or cytotoxic drug...

asha hana said...

@azhafizah banyak step kan? tp nurse memang wajib amalkan. huhu thnx sis. dah lepas dah pown :)

asha hana said...

@zalin nk buat mcm mana kak ina dah memang wajib. hik2. done kak ina interview :)

asha hana said...

@lieya hik2 dah lepas akak. thnx ea :)

asha hana said...

@aisya hehe yang berbuih pown boleh jugak dear. ^_^

asha hana said...

@adrianna :)

asha hana said...

@aefa sayang, hana memang wajib buat. hik2. done dear iv nya :)

asha hana said...

@pha is haa memang kena buat kan? cakap pasal TPN nasib baik interview tak tanya pasal tu. TPN susah nak ingat prosedur dia sebab patient tak ramai yang on TPN. memang jarang la. haha

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome