rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Sunday, 10 November 2013

hari ini sudah tiba !

assalamualaikum w.b.t

10 hb yang menakutkan. masih ingat entry nie? hari nie harinya sudah tiba. in sha ALLAH. doakan aku ea. even baru je ceramah tapi dedau nya sampai ke tulang sum2. haha

err mungkin bermula dari hari nie aku akan sibuk. cehh. tak ada nya. blog dah jadi sebahagian dari jiwa aku. mana mungkin aku akan tinggalkan dia. heheh :D

in sha ALLAH. hanya sekali sahaja dan semoga tak akan ulanginya lagi. tak mau repeat2 ok sayang hana. :)

#ini auto post. saat nie aku mungkin dah sampai ke muar. hehe have a nice day korang. kiss hug cket sister2 alam maya. brader2 meh tumbuk tangan cket. haha ^_^

10 comments:

Sally Samsaiman said...

best of luck dik! :D

Lieya Von Jay said...

gudluck hana .. ^_^ InsyaAllah semua baik2 ja ^_^

Aefa Aerisya said...

syg dedau tu ape? heee. btw gud luck ye.. :D

Pha Is said...

tumbuk tangan? bump fist ke?hehehe

mirza syazwina said...

samala kita sibuk,tapi walau apa pun belog tetapi di hati,hahaa ^^

asha hana said...

@sally terima kasih kakak ! :D

asha hana said...

@lieya in sha ALLAH kakak sayang. doakan hana tw. :)

asha hana said...

@aefa dedau tu kan mcm gugup. haha thnx dear :)

asha hana said...

@pha is haa mcm tu la lebih kurang. tp nasib baik perempuan. tak kuat sangat. :D

asha hana said...

@mirza awak bz utk masa depan tu. tak apa. tp blog no satu. haha :D

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome