rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Thursday, 21 November 2013

hasrat terkubur atau...

assalamalaikum w.b.t

pernah before nie aku cerita tentang LAPPY FORMAT yang menyebabkan aku hilang dokumen2 penting dan gambar2 dalam tu kan.

dan pernah jugak sebelum nie aku cakap aku nak jadi macam kak damya hanna dan dalam pemprosesan penulisan kan. tapi sebab lappy format dan file2 semua tak boleh back up jadi word aku tu pown burn sekali. punah harapan nak jadi novelis.

aku dah mula give up. adek aku kata teruskanlah, start lah balik. ibu pulak kata macam mana nak berjaya kalau asyik menyerah kalah sebelum berjuang. aku pulak kata nak mula balik atau mengalah? buntu aku. :'(

tangga nie. haruskah aku dakinya dengan semangat. atau? T_T

16 comments:

Niena Reen said...

Untuk capai apa yang kita nak, kita tak boleh menyerah! Mulakan balik lah akak! Macam mana saya nak beli novel akak nanti? Hehehe.

Mazni Munawar said...

wahh hebatnya akak nk jadi novelis. saya setuju dgn niena, mulakan balik. usaha tangga kejayaan ^^

Azhafizah Md Nor said...

tak rugi mencuba semula.mana tahu lebih berjaya kan :).ini baru sedikit dugaan hana..be strong enough :)

nanakimie said...

kena yakin semua tu ada hikmahnya..kan hana:) don't give up k! semoga lebih banyak idea2 dalam penulisan & tercapai impian kamu...insyaAllah...

Aefa Aerisya said...

mula balik syg. jgn patah semangat oke!

Sally Samsaiman said...

sekali gagal bukan selamnya gagal dik...try your best! I'm beside you! :)

mirza syazwina said...

go kak hana go..permulaan dari kejayaan mesti akan ada kegagalan kan :)

Lieya Von Jay said...

dun give up yer hana buat lain mcm adik dan ibu hana kata tu ^_^

asha hana said...

@<a href="http://girlzowey.blogspot.com/>niena</a> thnx sayang. in sha ALLAH i will. hehe awak nak beli ke? kalau impian kak hana tercapai awak kena beli tw. haha :D

asha hana said...

@mazni nak jadi novelis mcm kak damya hanna. hehe yup thnx dear :)

asha hana said...

@azhafizah in sha ALLAH i will fiza. terima kasih ea :')

asha hana said...

@aefa yup dear. i will . nasib baik patah semangat. kalau patah hati macam mana? haha

asha hana said...

@sally hehe yeay thnx support hana kak sally. terharu :'D

asha hana said...

@mirza absolutely dear. terima kasih. :)

asha hana said...

@lieya baik kak lieya sayang. :)

Aefa Aerisya said...

patah hati kita gam2 kan laa hahaha

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome