rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Tuesday, 5 November 2013

hentikan kontroversi murahan !

assalamualaikum w.b.t


ni lah namanya kehidupan yang menggunakan nama orang lain utk berada di tempat teratas. artis? lantak dia lah nak cari rezeki dengan cara mana pown. janji dia tak kacau periuk nasi orang lain dah cukup. halal haram itu antara dia dengan ALLAH. dosa pahala bukan kau yang tentukan. haihh padahal benda kecik orang sanggup besar2 kan semata-mata sebab nak kan nama.

contoh macam page2 dekat fb tu kan. padahal benda kecik je. dia punya heboh satu dunia pown tak habis bercerita. tak penat ke cerita hal dunia? artis yang dulu nya terbukak sana sini sekarang dah bertutup litup buat apa dok bukak aib orang lagi? sehelai rambut sahaja kalau setiap saat kita bg orang tengok, dosa dia tetap berjalan weyh. dosa kau dosa jugak pada dia yang sekarangnya dah sempurna dalam pemakaian. tak kesian ke dekat mereka2 yang teraniaya jadi mangsa fitnah korang yang tak bertauliah nie?

think ok ! erkk emo pulak. ok. lagi sekali mcm nie aku terus unlike page yang mengejar kontroversi murahan tu ok ! ahahha ok bye !

8 comments:

Azhafizah Md Nor said...

kontroversi tak diperlukan kan..

ZalinZalina said...

Kita cerita benda yang baik2 aje kan Hana :)

mirza syazwina said...

baik berada pada tempat teratas dengan usaha sendiri,baru puas hati :)

nanakimie said...

diorang syok sendiri letew....:)

asha hana said...

@azhafizah sangat2 tak diperlukan :)

asha hana said...

@zalin yup kak ina. hik hik ^_^

asha hana said...

@mirza yes dear. btol tu. nie tak. selalu nak berada tempat teratas tp atas usaha org lain. hot dunia je dik. :)

asha hana said...

@nanakimie haha mungkin :D

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome