rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Saturday, 30 November 2013

her wedding and after !

assalamualaikum w.b.t

kami. nampak muka aku? konon smile. tapi hati tak habis gugup. -_-

konon nak amik berkat pengantin. ahhaha :P

ALHAMDULILLAH. akhirnya kak hajar jadi hak milik kekal seorang suami.
^_^

nie dengan encik husband kak hajar. serupa kan? hik2.
semoga bahagia till jannah. abg fendi jaga kak hajar baik2 ok? :)
persahabatan yang terjalin tak kan mudah utk hana lupakan :')

after. kegilaan itu milik kami. -_-

aku. sedang melihat kesesakan dunia
tapi tak terbanding dengan kesesakan hati dan akal
kalau aku tahu ini bakal jadi aku akan ikut ibu ayah balik kampung
adakah ini kebetulan atau?
tapi yang pasti rasa marah itu kian pudar kerana apa ea?
arghhh macam lalang. benci nya aku
kau tak pernah tanya kenapa aku marah dengan kau sangat2
tapi kau hanya tanya "marah lagi ke"
kau nie pura2 atau memang tak tahu?
malam nie malam nie malam nie. i'm not ready yet.
penakut ! :'(

9 comments:

Aefa Aerisya said...

eh. ingatkn die yg kahwin :D
tahniah utk kawan awk ye syg~

adrianna syaz said...

Tahniah tuk kawan hana eh :)

Pha Is said...

tuan blog bila lagi..? hehehe

Azhafizah Md Nor said...

Congrats untuk kawan hana :)

aisya said...

Selamat pengantin baru dan tahniah buat kawan hana. :-)

Nur Azwa Edora said...

GADUH dengan yang tersayang ke dear.... ayat last tu macam tengah sedih je....

mirza syazwina said...

pengantin merah menyala,comel kak hana :)

Super Girl said...

alhamdulillah . rasa neves takk nak tunggu turn pasni ? :3

Sally Samsaiman said...

baju dia warna merah ke orange..? kacau dh mata tak kenal kaler! -_-

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome