rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Monday, 25 November 2013

HERO akhirnya pergi. :'(

assalamualaikum w.b.t

Masih ingat lagi dengan kisah Hero, kucing yang di potong kakinya akibat dari manusia yang tidak berperikemanusiaan? hero telah disahkan mengidap leukemia lebih kurang seminggu yang lepas. dan semalam akhirya hero pergi selamanya. walau dia bukan kucing aku tp dia lah salah satu haiwan yang banyak derita kerana sang manusia yang zalim. :'(

aku pernah cerita tentang hero dekat ENTRY nie. kucing yang dianiaya dengan kejam tapi telah dipelihara dengan penuh kasih sayang oleh papa hero. yang jahat itu ALLAH akan balas dan yang baik pown ALLAH akan balas dengan baik. hero dalam kenangan T_T

HERO adalah HERO. :')

12 comments:

Mama Darwiish said...

Ala tomey..kesian nya..besar pahala yg merawat nya...

Mazni Munawar said...

sedihnya.. :'( saya pun selalu tengok kt youtube pasal hero ni...

Azhafizah Md Nor said...

sian hero jadi mangsa kekejaman manusia..sedih :(

Sally Samsaiman said...

akak pun baru tau pagi tadi pasal kematian dia...lama dh tak dgr pasal dia..tetiba dah takde... :(

Pha Is said...

sedih kisah beliau..

mirza syazwina said...

sedih sangat dengar hero dah tak de :'(

asha hana said...

@mama darwish sangat2 besar pahalanya. :')

asha hana said...

@mazni sedih kan? yup hero lah hero sebenarnya :')

asha hana said...

@azhafizah semoga ALLAH membalas dengan setimpal pada manusia yang kejam itu fiza. :(

asha hana said...

@sally sedih kan? hana pown macam tak sangka kak sally. T_T

asha hana said...

@pha is kan? T_T

asha hana said...

@mirza sedih memang sedih. rasa macam tak percaya je. :'(

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome