rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Thursday, 21 November 2013

highland tower !

assalamualaikum w.b.t



hari tu layan ler cerita nie dengan brader gua and adik gua kan. best ke erk cerita nie? boleh lah. tapi cerita dia agak lambat sikit. hik2. apa pendapat korang tentang filem nie? dalam klip dorang seteng part tu memang betul2 terjadi. siapa yang belum tengok silalah.

aku nak tengok pown sebab cameraman dia hensem. hik2. melting gua. dia pelakon baru tp bakat dia menyerlah. cewahh. gua kalau dah suka macam2 yang aku puji. haha :P


inilah pengganti aaron aziz dalam hati. :D
tp kim jong kook tetap di hati ok.
lelaki boleh qouta 4.
aku pown nak jugak. hahaha ^_^

15 comments:

Sabrina SA said...

Hahhaa...
Hensemnya ^^

Fizalinolie said...

Dgr cerita ni seram. Kalau seram confirm akak x tengok. Hehe...

Cik Mun said...

mun xtgk lagi cite ni..

Azhafizah Md Nor said...

tak suke dah cerita seram sebab skang ni selalu tinggal sorang..so elakkan tgk horror movie..eh suka KJK gak ek..one team la kite :)

Aefa Aerisya said...

sape cutik KJK sayeee nihhhhh -.--''''

nanakimie said...

sekali imbas macam kazen nana pun ada:)

mirza syazwina said...

selalu tengok dia belakon,boleh tahan jugak lakonan dia :D

asha hana said...

@sabrina SA hensem kan dik? hik2 ^_^

asha hana said...

@fizalinolie hahah tak seram sangat pown akak. tapi ada jugak part2 yang buatkan hana terkejut beruk. haha

asha hana said...

@cik mun try la tengok. ^_^

asha hana said...

@azhafizah ohh kalau hana pown tak tengok sorang2. haha memang penakut cket. hee yeke? wahh ada geng. sep sikit. hik2. :D

asha hana said...

@aefa cutik? cutik tu apa? haha :P

asha hana said...

@nanakimie yeke? nak kenal dengan kazen nana la mcm tu. hahah :D

asha hana said...

@mirza boleh tahan sampai boleh buatkan kita cair kan. haha

Aefa Aerisya said...

typo lahhh.. ish budak niii hahaha

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome