rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Monday, 18 November 2013

interview done !

assalamualaikum w.b.t

hik2. nie before nak pergi interview. berbaju kurung gitu youuu.

serius aku dapat penemuduga yang sporting. yang interview aku tu doktor dan matron. siap boleh bergelak lagi dalam bilik tu. mereka cakap aku seorang yang kelakar. haha banyaklah. padahal aku gelak dan banyak cakap pown sebab nak hilangkan gugup.

SOALAN yang ditanya peranan masa jaga patient yang on iv drip, kiraan faktor titis, kod etika kejururawatan, peranan kkm, 7R dan apa yang dimaksudkan dengan right patient. yang paling aku tak puas hati dengan jawapan aku kod etika nurse tu !! padahal ada dalam buku hijau LJM tp aku tak baca. yang jawapan aku bg tu info yang dah lama seyh. hwaaa dan peranan KKM tu. malam tadi hafal bagai nak rak. tapi bila ditanya tak ingat. nak nangis aku. :'(

#ok semua dah settle. cuma tunggu jawapan sahaja. tak apa. kalau ALLAH dah tetapkan rezeki aku dekat sini tak ke mana kan. in sha ALLAH. ok. rindu tak? hik2aku dah boleh blogwalking sebab masa sekarang dah free sikit cuma nak fokus utk amik lesen je. hik2. ok jangan kacau ! aku nak BW ! bye !

8 comments:

Azhafizah Md Nor said...

Moga ada rezeki hana..aminn

Sabrina SA said...

Good luck kak ^^

Anne Nurain said...

xpe la, ada rezeki dapat la keja tu.. all the best eh? :D

mirza syazwina said...

cantiknya kak hana,pndai gayakan tudung..insyAllah mesti ad rezeki tu :D

Aefa Aerisya said...

insyaAllah ada rezeki kat situ. sile blanje coconut shake klebang :P :P :P

TelingaBulat said...

mudah-mudahan ade rezeki berpihak pada hana ;)

Lieya Von Jay said...

alhamdulillah ... semoga hana beroleh kejayaan ^_^

nanakimie said...

gudluck hana!

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome