rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Monday, 25 November 2013

kalau esok :')

assalamualaikum w.b.t

credit: encik google

"Kalau esok awak kejut saya , tapi saya tak bangun . Itu maknanya saya tengah PENAT . Bila awak tengok telinga saya ada kapas , itu maknanya saya nak hilangkan STRESS . Dan bila awak tengok hidungg saya disumbat kapas , itu maknanya saya SELESEMA . Bila awak tengok badan saya dibaluti kain putih , itu maknanya saya KESEJUKAN . Kalau awak nampak muka saya ditutup , itu maknanya saya SILAU . Kalau awak nampakk saya dimasukkan dalam kayu , itu maknanya saya nak main NYOROK . Bila awak tengok saya dikambus dalam liangg lahad , itu maknanya saya akan TINGGALKAN awak . Maafkan saya sebab saya tak mampu jadi yang terbaik untuk awak . semoga dia dapat membahagiakan awak.. :')"

p/s : mati itu pasti. aku copy paste lagi. dah tak ada keje asyik nak copy paste je. haha ^_^

10 comments:

Lieya Von Jay said...

copy paste pon xpe janji msg tu smpai ^_^

mirza syazwina said...

sangat mendalam maksud di situ :')

ZalinZalina said...

Hana..kalau kak ina lama tak update blog tu maknanya kak ina tak sihat..heeeeee...

Pha Is said...

esok, lusa, siapa yg tahu..

TelingaBulat said...

hana klu tb xbw hana maksudnye tb bz ok hehehe

asha hana said...

@lieya hehe kan kakak? :)

asha hana said...

@mirza sangat mendalam kan dear? hik2. ^_^

asha hana said...

@zalin alamak. faham2 kak ina. :P :P

asha hana said...

@pha is hanya DIA yang tahu kan? :')

asha hana said...

@TelingaBulat hahaha tak apa. hana faham ok TB? :P :P

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome