rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Wednesday, 6 November 2013

klon artis !

assalamualaikum w.b.t

nie entry lama repost balik. sebab tak ada idea kan nak update entry. haha ok tajuk entry je dah tak menahan. ehem2. klon artis? apa kena mengena dengan aku pulak nie. scroll ke bawah ok ? :D

|
|
|
|
|
|
|
|
V

klon 1.
serupa ke? confirm korang cakap tak kan?
tapi masa zaman sekolah budak2 kelas aku cakap
aku dengan stacy serupa.
sebab tu sampai skrg melekat nama stacy weyhh.

klon 2.
haa yang ini lagi tak serupa kan?
tapi patient2 aku kat hspital besar
masa sem 2 or 3 somthng la macam tu
dorang cakap ada rupa macam lyana.
ya ALLAH simpang malaikat 44. -_-

klon 3.
ehem2 biru itu suci.
tak semestinya aku pakai baju biru najwa pown pakai baju biru
ktorang serupa.
walawee..
mula2 dak supi and the geng.
then patient aku.
alahai. pelik2 je la.
disebabkan aku pakai tudung ala2 najwa ke panggil aku macam tu?
tak la. aku pakai tudung hana tw.
cik hana original punya. carilah kat youtube. mana ada. haha

#diorang nie semua cantik. top. ada ke samakan aku dengan artis. kalau nak samakan pown
carilah artis mcm ziana zain ke. haha yela. artis fav aku kot. ok bye !

15 comments:

TelingaBulat said...

ada kemungkinannye sama la hana..yg paling sama ngn liana yasmin tuh

adrianna syaz said...

Wah..wah..hehe..byk klon hana nie.. ^_^

Pha Is said...

ada la jugak iras2..

Super Girl said...

tapi bila tengok ada iras laa :D

Sally Samsaiman said...

iras-iras jugak laaa :P

Aefa Aerisya said...

kalau ziana zain, mmg tak same langsung. takyah2.. cukup la iras2 dorg 3 ni hehe :)

mirza syazwina said...

alamak aii,sama la kak hana lagi2 liyana jasmay tu ^_^

asha hana said...

@TelingaBulat dalam gambar je sama. depan tak lah TB T_T

asha hana said...

@adrianna klon tak akan sama dengan real hana. haha :D

asha hana said...

@pha is entah. bg hana tak langsung. -_-

asha hana said...

@super girl kah kah kah. tang mana yang iras tu? haha

asha hana said...

@sally tang mana tang mana tang mana tu? haha. T_T

asha hana said...

@aefa nak jugak dengan ziana zain nak jugak. haha aefa dengki kan? kan ? kan ? :P :P

asha hana said...

@mirza haha sama ke? arghh kenapakah dengan mata mirza? haha

Aefa Aerisya said...

haha.. mmg xsame lah kalu ziana zain.. cube angkat kening satu. haha

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome