rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Sunday, 3 November 2013

koleksi novel aku !

assalamualaikum w.b.t


so nie lah novel2 sis DAMYA HANNA yang aku jadikan koleksi. disebabkan minat aku pada karya2 beliau kan. novel beliau sekarang ada 9. yang aku tak dapat nak miliki lagi novel "ilham hati" dan "berikan aku bahagia."  limited edition betul novel2 beliau nie.


ha yang nie overall yang aku berjaya miliki menggunakan tulang 4 kerat aku. cehh sangat. haha ok yang nie termasuklah novelis lain punya karya. nampak tak tajuk novel "kuutus rindu" dan "rindu utk dia" ? dua2 novel nie aku beli masa dapat boucher 250 tu. tapi aku tak baca pown lagi. tak sempat weyh. dah lama kot ada dalam tangan tapi tak baca. aku pernah fikir nak bagi sesiapa ke kan sebagai HADIAH tapi dah ada tulis dekat novel tu hak milik aku siap dengan signature sekali. tu yang terbatal hasrat tu. haha dah lah bye !

10 comments:

adrianna syaz said...

Byk novel tu...bleh je bg..sya mau..siap ada sain tu..kira ok la tu..tlis kata2 semangat sikit..hehehehe :D

Pha Is said...

tu dia.. semua damya hanna sbb tu ke nama blogger asha hana..? heheh

Azhafizah Md Nor said...

wah..banyaknye koleksi awak!

nanakimie said...

wah..hihi...koleksi nana banyak aisya sofea:) damya hanna pulak bicara hati,t'nyata cinta dgn ingin b'kasih lagi nana xda..

mirza syazwina said...

banyaknya,kita satu novel pun tak de..huhuuu

asha hana said...

@adrianna hahah boleh ke? kalau mcm tu hana kena buat GA la nie ea? baru adil. haha tp tak berani la nak bg sebarangan. takut ada yang tak suka. haha :D

asha hana said...

@pha is eh tak tak. hana memang nama budak kolej panggil. asha pulak nama for family yang panggil. jadi hana gabungkan lah. tak ada kena mengena dengan nama damya hanna. mungkin nie namanya jodoh kot? haha :P

asha hana said...

@azhafizah tak banyak mana pown akak. :)

asha hana said...

@nanakimie aisha sofea pown karya beliau best2 jugak. wahh maknanya nana punya lebih banyak lah dr hana punya koleksi. daebak. haha

asha hana said...

@mirza hehe yeke? kenapa? sebab mirza tak minat baca novel ea? :)

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome