rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Tuesday, 26 November 2013

lawak kampus !

assalamualaikum w.b.t
(auto post)


apa yang sedap sangat cerita nie?? haihhh baik abang aku ke adik2 aku ke semua kata komik nie best. sanggup pulak tu beli komik nie dari jilid 1 sampai jilid 5 yang siap combine tu. -_-

aku boleh baca komik. tapi yang cintan cintun gitu. haha ok. aku memang brutal jiwa je agak keperempuanan sikit. :P :P

6 comments:

Azhafizah Md Nor said...

Ini saya suka..novel saya tak suke..hehehe..lawak sangat! i like!

Nizam Erul said...

Nizam suka sngat baca Komik Lawak Kampus niyh . memang lawakk arhh :3

Aefa Aerisya said...

nak pinjam bole? haha. komik ke ape ni? selalu nmpk kat kedai.. ingatkan koleksi lawak hhoo

mirza syazwina said...

beat la komik ni,feveret! ^_^

adrianna syaz said...

Komik kegemaran sya jgk..hehe

Pha Is said...

memang best la lawak kampus.. rugi kalau x layan.. hehehe

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome