rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Friday, 22 November 2013

melawat :')

assalamualaikum w.b.t

malam nie aku sibuk sedikit tak boleh nak blogwalking. sebab aku pergi melawat kawan aku yang baru je kehilangan ayah.

dia nampak tough tapi dalaman tak ada siapa rasa. arwah akan dikebumikan esok. :')

#aku pakai tudung simpul bawah sahaja tak ada gaya kan sana sini masa pergi melawat tu. dan sekali lagi nak cakap wajah aku dengan najwa latiff jauh panggang dari api. nasib baik kau budak sekolah. sorry eh. aku tak suka disamakan dengan orang lain. !

ok done. nanti esok kalau free aku jalan2 ea. bye2. dan pesan aku. carilah aku bila rasa memerlukan. sebab aku sentiasa ada dan tak ada sebab untuk aku hilang dari pandangan mata. :'D :'D

14 comments:

aisya said...

lain hari pun bleh blogwalking lagi.. :)

salam takziah buat kawan hana..

Cikgu Norazimah said...

tahziah buat kawan hana, CN pon baru kehilangan bapa saudara rabu lepas, alfatihah buat arwah

Dayat Lucas said...

hye hye.. first time here.....follow me back k.. btw,, takziah... sorry for that :(

TelingaBulat said...

hana sihat?? ;)

Aefa Aerisya said...

salam takziah.. hana pon jaga diri.. :)

Azhafizah Md Nor said...

salam takziah untuk family kawan hana..moga dia tabah..al fatihah untuk arwah...

Sally Samsaiman said...

ni yg amik gmbr dgn hana dekat fb tu kan...? salam takziah buat beliau ye...

asha hana said...

@aisya thnx sebab faham. :)

asha hana said...

@cikgu ohh yeke? takziah utk ayah sedara CN ea. alfatihah.

asha hana said...

@dayat hana done follow back. :)

asha hana said...

@TelingaBulat ALHAMDULILLAH sihat TB :)

asha hana said...

@aefa baik dear. in sha ALLAH. aefa pown. :)

asha hana said...

@azhafizah harap2 dia kuat. :')

asha hana said...

@sally yup. nie yang amik gambar dengan hana dekat fb kak sally.

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome