rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Friday, 1 November 2013

oh kawan lama !

assalamualaikum w.b.t


holaa people. semalam aku pergi pasar malam. jumpa kawan lama. kawan sekolah rendah dulu. serius aku tak mengharapkan pertemuan ini lagi. tak kisah la sama ada dengan dia atau sesiapa je yang pernah ada 'something' dengan aku dulu. something? oh no. bukan relationship. tapi...alahai.

rasa bersalah weyh. mungkin sebab tu dia macam nak tak nak jumpa aku bila aku and my mom jumpa dia dengan mak dia. bukan sebab takut. aku pasti. ianya lebih kepada perasaan menyampah dan benci. atau mainan perasaan aku je? haihh dia? kawan perempuan yang nak kata rapat tu tak ada lah. tapi bolehlah kan.

zaman kanak2 yang akalnya belum cukup. maaf sangat2 weyh. aku bukan sengaja nak tumbuk perut kau dulu. korang jangan gelak. sebab parents aku gelakkan aku sebab benda nie lah ! tak percaya yang aku akan tumbuk perut kawan aku tu. korang pown tak percaya ke? itulah aku masa aku masih lagi dalam darjah. kalaulah masa boleh diputarkan kembali aku harap aku masih lagi boleh bersahabat dengan cara baik. :(

22 comments:

Azhafizah Md Nor said...

usah dikenang cerita dulu..mulakan persahabatan yang baru walau dah lama kenal suatu masa dahulu :)

adrianna syaz said...

Hehe..ganas ni..tumbuk2 perut..nanti kita jumpak kat mlaka nnti jgn tmbuk perut sya eh..hehe..slm jumaat hana :)

nanakimie said...

adeh....maen2 tumbuk2 pulak ye,,hihi....takpala harap dia da lama maafkan hana:)

pha is said...

hahahaha... x bleh tahan nk tergelak.. giler brutal cik hana ni.. hahahaha

Aya Zuki said...

hahha alahaii comelnyee main tumbuk2 perut ye.. alaa kecik2 biasa la kann..mayb kawan lama tu pun dah maafkan :)

ZalinZalina said...

Hana ni dulu mesti brutal kan..he he..

Che Rosliza Che Mat said...

brutalnya cik hana kita nie...

Fais-SKA said...

kwan laki ke pmpn tu?? ganah jugak awak ni hu3..

Aefa Aerisya said...

haha.. kenapa sampai tumbuk2 nii.. ganas nye misi ni.. kena fikir dulu sblm jumpa misi haha

mirza syazwina said...

hahaa,kiut je..hehee :p..biasala tu masa budak kecik lagi kan :)

Sally Samsaiman said...

tumbuk...? camno nk jadi misi ni dik oii...hahahaha....barang yg lepas jgn dikenangkan :P

asha hana said...

@azhafizah hmm tapi rasa bersalah tetap ada la kak fiza. :(

asha hana said...

@adrianna hahah tak ada la dear. dulu kecik lagi tak pandai fikir. sekarang dah besar hana tak kan nya buat macam tu. heheh

asha hana said...

@nanakimie hmm harapnya begitu lah kak nana. :')

asha hana said...

@pha is kurang hasam la. jangan lah gelakkan. itu dululah. sekarang dah sopan sikit. haha :P

asha hana said...

@aya haha comel? perli ke apa nie? huhu in sha ALLAH moga2 macam tu la. :)

asha hana said...

@zalin haha entah la kak ina. semuanya di luar kawalan. haha :D

asha hana said...

@rosliza mana ada la akak. huhu -_-

asha hana said...

@fais-SKA kawan perempuan. hehe err masa kecik2 je ok. haha

asha hana said...

@aefa err jangan la mcm tu. sekarang hana dah sopan santun ok. haha jd jangan larikan diri kalau jumpa hana. haha

asha hana said...

@mirza mana datang kiut. haha yup. masa tu budak lagi. adehh..

asha hana said...

@sally hahaha tak ada akak. dekat patient hana berlembut sampai patient pown jatuh cinta tw. haha :P

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome