rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Tuesday, 5 November 2013

oh my swether !

assalamualaikum w.b.t

haihh geram betul dengan adik prempuan aku yang sorang nie tw. aku ada satu swether yang sama2 beli dengan dia beli dekat kedai yang sama tw. lepas tu ibu aku tanya mana pergi swether kakak kau erk. adik aku jawab entah kak sanah. lepas tu aku tengok dia tengah senyum2 dah tak tahan nak gelak. tak pandai nak cover betul lah dia nie. -_-

swether tu tak ada dekat aku weyh. ada dekat orang lain. dah lama dah. dan sekarang yang ada dekat aku swether orang yang ter"curi" swether aku tu. so apa aku nak jawab dengan ibu aku? aku cakap. entah, ada dekat kuim la kot. T_T

nie haaa. nak pulangkan ke simpan ke atau campak dalam sungai?
tak tahulah. sebab konpius dengan apa yang aku rasa. -_-

"nak pakai swether dalam almari tu takut kena marah pulak kan." macam nie la adik aku selalu perli aku. kurang hasam kan? haihh yang adik aku paling kecik tu sikit asyik nyebut nama pemilik swether dalam gambar atas nie. tak muak ke? arip arip. dah tak tahu nak cakap apa dengan dia. dia darjah dua tapi dia boleh fikir lebih jauh dari aku yang dewasa nie. :(

*aku boleh update macam nie sebab rasa macam budak tu tak stalk dekat sini lagi. ok sekian. malas nak cakap banyak. mintak2 dia tak melorat la dekat sini lagi. ok bye !*

10 comments:

Lieya Von Jay said...

adik brdik memang suka main sakat menyakat ni ^_^

TelingaBulat said...

kene cakap jujur je ngn ibu hana.ala da bnde nk il mst dia paham..nnti boleh ganti baru hehe

Pha Is said...

kurg paham cerita.. ni TERtukar, or saja tukar..? heheh

Sally Samsaiman said...

milik siapakah sweater ini..? hahaha

asha hana said...

@lieya haa kan kak lieya? menyakat tak kena masa dengan tempat. huwaa T_T

asha hana said...

@TelingaBulat haha kadang ada benda kena rahsiakan. hehe ganti baru? tak akan sama dengan yang lama TB :)

asha hana said...

@pha is errr errr errr. "TER" kot. hahaha -_-

mirza syazwina said...

style la gmbar atas tu :p

asha hana said...

@sally milik makhluk asing yang tak habis2 mengganggu hati dan fikiran. -_-

asha hana said...

@mirza haha kan dear? ala2 hip hop gitu. cehh berangan. haha :P

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome