rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Saturday, 9 November 2013

Panggilan temuduga jururawat u29 !

assalamualaikum w.b.t


Siapa sangka aku akhirnya di panggil utk menghadiri temuduga jawatan jururawat gred u29. Mula2 memang aku give up sebab orang lain semua dapat tapi kenapa aku tak dapat. Aku malas dah nak check2 spa dan jugak yahoo.

Tapi disebabkan blog aku connect dengan yahoo, jadi aku wajib check yahoo. Berdebar jantung aku bila nampak word yang aku dipanggil utk iv spa. ALLAH, terima kasih. Selama nie aku terpaksa lepaskan peluang yang ada depan mata. Jadi kali nie aku tak kan lepas kan lagi. ALLAH, permudahkanlah urusan aku. :’)

cuma sekarang aku kena set masa nak pergi amik sijil diploma yang betul dekat kolej and then kena bukak buku balik. perghh perkara paling gua tak suka. haha tak apa. demi masa depan in sha ALLAH. yeayy !! 

 #saat nie aku rasa nak nangis. nangis kegembiraan. please bg aku pinjam bahu kejap boleh tak? doakan aku eh. sebab aku sangat lemah bila berdepan dengan orang yang menemuduga aku. aku tak yakin pada diri sendiri. huwaaa T_T

7 comments:

ZalinZalina said...

Yakin bolehhh Hana...kak ina doakan awak berjaya temuduga tu nanti.. all the best...buat yang terbaik tau :)

aisya said...

InsyaAllah boleh buat punya.. u can do it!

all the best ye.. :)

Sally Samsaiman said...

best of luck sayang! you're more than you think you are!! ^_^

Lieya Von Jay said...

goodluck hana.. akak harap hana berjaya ^_6

adrianna syaz said...

Gud luck hana..semoga hana berjaya :D

mirza syazwina said...

cayok kak hana cayok,kak hana mesti boleh buat punye,kite yakin! :)

Pha Is said...

good luck.. u can do it..

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome