rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Thursday, 7 November 2013

pe'ah selamat melahirkan~

assalamualaikum w.b.t


ALHAMDULILLAH. pe'ah akhirnya dah selamat melahirkan. masa tidak dapat diketahui. sebab dalam pukul 8 lebih aku dengar baby kucing "menangis". hari tu kan aku ada update entry PE'AH NAK BERANAK. ada baca tak?

dan lokasi bertempat di dalam sebuah kotak bawah katil aku. amboi. macam reporter tak aku? haha nanti bila emosi pe'ah dah stabil, nanti aku uplod gambar2 dia dengan baby2 dia. sebab takut jd macam dulu. semua anak2 dia mati sebab dia tak pandai jaga anak dia tw. dia pergi bawak lari anak2 dia letak dalam kotak yang penuh dengan rotan. dah tersepit. sebab takut ktorang culik anak dia la tu. -_-

#hope anak2 dia semua selamat membesar dengan baik. dan aku ada nampak sekor macam janin yang tak jadi. abg aku nampak pe'ah makan janin tu. hmm harap2 yang lain selamat lah. :)

14 comments:

Mazni Munawar said...

comelnya peah! tahniah dpt anak kucing baru

Lieya Von Jay said...

mana gmbar beby2 tu ^_^

aisya said...

tahniah pe'ah.. jaga baby elok2 ye.. hehe

adrianna syaz said...

Tahniah peah dpt baby,.hehe :)

Azhafizah Md Nor said...

mana gambar anak anak peah?

mirza syazwina said...

tak sabar nak tngok anak kucing yang tiuut tu ^_^

TelingaBulat said...

tb pon ade kucing gak..da bersalin pn 2minggu lepas?ehh bersalin?eheh beranak

asha hana said...

@mazni pe'ah comel kan macam tuan dia. haha thnx mazni :)

asha hana said...

@aisya terima kasih dear. hana tolong jawab kan utk pe'ah. yup. harap2 dia pandai la jaga baby2 dia. :)

asha hana said...

@lieya hik hik. nanti hana update. ibu dia tak bg amik la. dia marah hana nak tengok tw baby2 dia. huhu :D

asha hana said...

@adrianna terima kasih dear. hana tolong jawabkan utk pe'ah :D

asha hana said...

@azhafizah nanti hana update :)

asha hana said...

@mirza sabar ea dear :)

asha hana said...

@TelingaBulat nanti boleh jadi geng kitty2 kita. :D

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome