rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Wednesday, 20 November 2013

penangan city hunter !

assalamualaikum w.b.t


cerita nie sebenarnya dah lama. baru berkesempatan nak tengok. dah lama ada dalam hardisk cuma beberapa episode je yang tak ada. sanggup gua donlod semata-mata sebab lee min ho oppa. haha

sebenarnya aku memang suka cerita2 yang thriller nie. nak jadi polis tak kesampaian. tu yang layan cerita2 mcm nie. hik2. haihh melting gua nengok dia pegang pistol dia, dia lawan2 mcm tu kan. daebak. ok mulalah aku berangan nak jadi macam lee min ho kan dalam cerita nie. pengaruh city hunter sangat hebat ! -_-

even aku layan banyak kali pown tak muak rasanya. sebab aku nak tengok gaya dia berlawan je. macho seyh. haha nie salah satu ciri2 lelaki idaman aku. sangat protector. hik2 ^_^

13 comments:

Azhafizah Md Nor said...

kalau ade masa bolehlah fiza try tgk citer ni :)

TelingaBulat said...

ala best ke hana?

Aefa Aerisya said...

best! lagi2 ade lee min ho :D my boipfrennnn

aisya said...

tak pernah tengok yg ni. hehe.

mirza syazwina said...

tak pernah lagi tonton cerita ni..huhuu

nanakimie said...

dalam hardisk nana memacam ceta ada.dari korea,jepun,thai tapi tak tgk2 pun,hihi...yg tukang penuhkan hardisk tu pun kawan2:)

asha hana said...

@azhafizah hehe try la. tak rugi. hana dah banyak kali tengok tak muak pown. :D

asha hana said...

@TelingaBulat best sangat TB. hik2. :D

asha hana said...

@aefa hik2. alaa nie boipren aefa? semua yang hana nak aefa pown nak. mcm mana nie. huhu :P

asha hana said...

@aisya hehe try lah tengok. :)

asha hana said...

@mirza hehe nanti awak tengok lah. :)

asha hana said...

@nanakimie owhh yeke? boleh lah amik dekat nana nanti ea cerita? hik2. :D

Aefa Aerisya said...

salah ayat hana tu.. semua boipren aefa hana nak.. :P

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome