rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Tuesday, 26 November 2013

POETRY - aku tertanya

assalamualaikum w. b.t

Aku tertanya kenapa hati semakin kusam
Tertanya kenapa jiwa aku semakin kosong
Tertanya kerana apa aku menjadi kaku
Kaku menyakiti hati yang masih lembab berhembus

Adakah kerana aku yang membiarkan
Atau mereka yang mengambil kesempatan
Bila aku sakit harus nya aku menangis
Sebaliknya aku tenang
Tempiaskan marah pada sesiapa yang mendekati

Dekatlah dengan aku
Walau dekat tapi hati jauh tersadai
Bersedia untuk merasa kebekuan itu
Masih samar mencari puncanya apa
Kusam dan kelam itulah aku

p/s ikhlas utk aku kau dan mereka via facebook
kata ayah kepada anak perempuannya, "Lelaki bukan untuk DIBANDING-BANDINGKAN ketampanan wajah dan di mainkan hatinya sebaliknya untuk MEMIMPIN IMAN dan TAQWAMU "

kata ibu kepada anak lelakinya, "Perempuan itu bukan untuk DIREBUT CINTANYA dan DIMEGAH-MEGAHKAN kecantikannya , sebaliknya untuk kamu LINDUNGI MARUAH DAN KEHORMATANNYA" :')

1 comment:

mirza syazwina said...

paras rupa tak penting,yang penting hati kan :)

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome