rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Tuesday, 19 November 2013

POETRY - jangan ditanya

assalamualaikum w.b.t


jangan ditanya dengan siapa aku sekarang
jangan ditanya hati aku punya siapa
jangan ditanya sesuatu yang kita belum pasti jawapannya
kerana setiap persoalan kadang menyakitkan
mampu juga mengundang perasaan yang tak mampu dihuraikan
suatu hari nanti pasti
bila ALLAH dah ketemukan aku dengan yang hak
pasti akan aku leraikan kekusutan
jadi fahamilah situasi aku yang sarat dengan rasa
dan bila saat aku tidak dengan dia
jangan ditanya kenapa
kerana perancangan Dialah yang terbaik

#aku tengah sakit hati. apa dalam kepala otak dia nie? aku dah kata hantar hantar hantar sebaik sahaja ada dekat rumah. benda tu penting tapi tak kan aku nak kena mintak banyak kali kot. malulah aku. aku pown ada gak muka. aku mintak hari tu pown dengan muka tebal. nie tak kan nak tebalkan lagi muka nie? haihhh
-_-

8 comments:

adrianna syaz said...

Hana..knapa ni?sabar2..snggh blog hana..lama x snggah ^_^

Aefa Aerisya said...

itu puisi ye yg? best plak bace :D jgn marah2.. no no no.. nanti tak comel :)

Lieya Von Jay said...

sapa pulak yg menyakitkan hati adik kakak ni... ish3. sabaq ye hana ^_^

mirza syazwina said...

akak jngan marah2 ye..tak best la macam ni..senyum :)))

asha hana said...

@adrianna huhu thnx dear. tengah berusaha bersabar lah nie. hik2. :)

asha hana said...

@aefa yup dear. puisi cikai je. haha alamak. tak jd nak marah la. haha :P

asha hana said...

@mirza utk adik akak nie akak senyum ok? :) :)

asha hana said...

@lieya akak. kalau hana nak ngadu akak nak marah dia tak? huhu

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome