rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Saturday, 9 November 2013

POETRY - sempurna itu bukan aku

assalamualaikum w.b.t



sempurna
tidak bukan aku
cuma manusia yang masih lagi mencari
walau jauh sudah tersungkur
kalau masih inginkan kesempurnaan
pergilah kerana aku bukan yang kau cari
kerana aku juga wanita yang penuh dengan khilaf
sekali lagi maaf
aku gagal lupakan semua
bermula dari detik pertemuan
sehinggalah akhirnya hati tidak mampu bernafas dengan tenang
segalanya aku tak mampu lupakan
sehinggalah mata aku akhirnya tak mampu dikawal
maaf juga dalam kekuatan aku bukan yang sempurna

#hik hik. first berpuisi waktu2 petang. peace yoww. hanya puisi sahaja ok. :)

3 comments:

Aefa Aerisya said...

manusia mmg tak sempurna.. hehe.. yg ni je aefa boleh komen :D

Anne Nurain said...

xda yang sempurna, semua buat silap.. hebat, pandai asha berpuisi.. hihi..

Cik Mun said...

betul..tiada yang sempurna..

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome