rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Thursday, 28 November 2013

REVIEW : edit blog adik kesayangan !

assalamualaikum w.b.t
(auto post)

sorry utk kesibukan aku lately nie. aku edit blog adik aku +adila fateha. mengemol dia kemain suka lagi. jeles seyh aku. blog dia lagi cantik kau !! apa nie ? T_T

haha tak apa pown. janji aku rasa bangga plus happy sebab my dear sis sangat berpuas hati. hik2. simple but nice. kata dia lah. bukan angkat bakul sendiri ok. tema? sama seperti aku. biru2 gituu. adik beradik aku ni semua kaki biru. haha ^_^

edit by +asha hana.

so nie caption for her. baru lepas habis SPM dia nie ha. sibuk nak claim cerita running man dia tu pada aku. kah kah. dan 26 hb 11 baru je dua hari lepas. aku tak buatkan kek pown utk dia. hik2. tak ada masa bebeh. next time haaa? :D

#ok saat nie aku sedang otw ke muar utk belajar kereta. nanti dah free aku BW tw. rindu meyh :)

11 comments:

Sally Samsaiman said...

ohh...semalam dia ada singgah...x sempat lg kak sally nk usha tuannya...sbb tgh buat assignment

Azhafizah Md Nor said...

jap lagi fiza terjah blog adik hana ye..mesti cantik hana buat kan..btw,selamat ke kelas memandu..drive safely

Nizam Erul said...

Nizam nak blogwalking blog adik Hana tuue . Wohhoo ,tngah belajar memandu ekk xD

Cik Mun said...

ok..nanti mun terjah ye :)

TelingaBulat said...

selamat belajar kereta hana ;)

Lieya Von Jay said...

kak liya dh pon follow adik hana. adik2 kak liya dok ajak main blog langsung xmau, memang pemalas tapi bila org dpat hadiah GA free2 ja mula lah dok terkebil2 ... haha

Aefa Aerisya said...

boleh tak nk buli adik tu? haha.. kakak die asek hiang je -.-''

adrianna syaz said...

Sya sdh follow adik hana.. :)

Pha Is said...

yea.. sama geng biru..

mirza syazwina said...

nak terjah la jap lagi ^_^

nanakimie said...

rajin kakaknya~:)

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome