rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Thursday, 7 November 2013

selamat pagi ^_^

assalamualaikum w.b.t



selamat pagi
walau hati semakin perih
aku tetap gagahi
semoga hari ini akan ALLAH berkati
walau perjalanan terasa sangat penuh dengan duri
sentiasa aku harapkan
ingatan aku akan hilang
bila bangkit dari lena
walau risiko terpaksa bertarung dengan nyawa
semoga hati aku kuat tempuhinya

#selamat pagi. apa ada pada hari ini? ya satu perjalanan yang akan mencorak masa depan. janganlah datang mimpi itu lagi. kerana setiap kali aku mimpikannya, keesokannya pelakon dalam mimpi itu pasti datang menjelma tanpa diundang. sakit, gelisah. itu semua hanya aku yang rasa. tanpa sesiapa. semoga hari ini tiada mendung. :')

4 comments:

Lieya Von Jay said...

hai hana selamat pagi. semoga kita di beri ketenangan hati agar dpaat menempuhi hari mendatang ^_^

Pha Is said...

selamat petang... *tetiba*

asha hana said...

@lieya semoga kak lieya. in sha ALLAH atas barakahNYA. amin :)

asha hana said...

@pha is haippp. selamat petang. hik hik :D

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome