rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Thursday, 7 November 2013

senyumlah :)

assalamualaikum w.b.t


senyumlah walau hati sedang menangis
kerana senyuman itu penawar bagi asid yang meracuni hati. :)

ini auto post. masa aku tengah taip entry pendek nie hati aku rasa lain.
dada aku rasa berat sangat macam akan ada sesuatu yang bakal terjadi
apakah itu hanya perasaan sahaja?
perasaan setelah tangan gatal membiarkan mata jadi peng'stalker'
yang tidak bertauliah.
i'm fool. tak serik2. tolong sedarkan aku.
tolong bukak mata luas2.
saat ini terasa tekak aku sangat perit
perit kerana menahan air mata dari mengalir tanpa henti
stupidity !

#semoga kelemahan aku tak dapat dikesan.

14 comments:

Aefa Aerisya said...

hana.. move on :) jgn sedih2.. ^_^

Sally Samsaiman said...

aduh, sorg-sorg sibling kak sally "sakit" hati jiwa raga...aishhh....

Azhafizah Md Nor said...

kekalkan senyuman gitu :)

ZalinZalina said...

Senyum je Hana...takmo stress...terlalu fikir kita lak yang pening kan...

Pha Is said...

kelemahan aper nih..??? hehe
senyum x perlu kata apa2... :)

adrianna syaz said...

Byk2 bersabar ya hana..jgn stress2 :)

asha hana said...

@aefa hehe baik aefa. dah tak sedih dah. aefa kan ada utk hana. hehe :D

asha hana said...

@sally alaa nak buat macam mana kak sally. penyakit nie tak boleh nak hilang. jangan risau ok. semuanya akan ok kakak sayang :')

asha hana said...

@azhafizah in sha ALLAH akak :')

asha hana said...

@zalin hik hik. baik kak ina. :) :) :)

asha hana said...

@pha is kelemahan.. err.. rahsia. haha senyum tak perlu kata apa2. :D

asha hana said...

adrianna hehe. ok dear. pasti. hana senyum je lepas nie. hehe :)

Aefa Aerisya said...

yess,.. gud.. cmtu la.. takmo sedih2 :)

mirza syazwina said...

kak hana,jngan sedih..you are strong!

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome