rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Wednesday, 6 November 2013

setia tak pernah salah.

assalamualaikum w.b.t



tak salahnya setia kan? kadang aku menyampah dengar ada yang cakap setia tu perkara bodoh. so let's see bodoh tu kena dekat batang hidung siapa lepas nie. kau nak curang pown sampai ke mana kawan? ingat tau apa yang ALLAH janjikan. hidup nie macam roda. hukum karma tu pasti. jangan esok lusa kau tunggang terbalik pulak bila dah terkena dekat diri sendiri. masa tu siapa bodoh? jawab sendiri maa. kriok3. :D

#aku seorang yang setia? tekalah tekalah. haha ^_^

9 comments:

Aefa Aerisya said...

rasenye... hana seorg yg setia... :D

Kin Naz said...

betul2 hana, akak sokong. Jadila orang yang setia, bukan sahaja setia pada insan bernama lelaki, tetapi setia pada Allah, dan kedua ibu bapa kita :)

Pha Is said...

setia kot.. kot.. hehehe

mirza syazwina said...

mestila kena setia kan kak hana barula hubungan kekal,mmm..kak hana mestila orang yg setia! heheee

asha hana said...

@aefa err rasanya? adakah anda pasti? mahu gunakan talian hayat? haha :P

asha hana said...

@kin naz yeahh tang tu hana setuju kak kina :)

asha hana said...

@pha is kot? oh maknanya jawapan anda sangat tak pasti la kan. haha :D

asha hana said...

@mirza yup. barulah hubungan tu bahagia sayang. kalau tak jangan harap lah dengan kekekalan tu. hehhe pasti ke akak seorang yang setia? wahhh. mungkin la kot. akak sendiri tak sure. haha :P

Aefa Aerisya said...

saya pasti. tapi kalau boleh saya nak guna talian hayat. tanya penonton di studio?> hgaahaha

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome